Χρήσιμες ερωτήσεις για την διαμονή σε ξενοδοχείο
Εδώ θα δείτε μερικές συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις κρατήσεις ξενοδοχείων στον ιστότοπο μας. Σε περίπτωση που έχετε επιπλέον απορίες που δεν απαιτούνται παρακάτω παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.
Πώς μπορώ να κάνω αλλαγές στην κράτησή μου;
Aφού ολοκληρώσετε την online κράτησή σας θα λάβετε ένα σχετικό email για επιβεβαίωση της κράτησης. Από αυτή την στιγμή μπορείτε να κάνετε αλλαγές χρησιμοποιώντας το πεδίο «η κράτησή μου». Αυτό μπορεί να επιτευχθεί αφού συμπληρώσετε τον αριθμό της κράτησής σας και το κωδικό που λάβατε στο email.
Κατά την άφιξή μου στο ξενοδοχείο υπήρχε πρόβλημα. Τι μπορώ να κάνω στη συνέχεια;
Εάν διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα με την κράτηση θα πρέπει να μιλήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών τα στοιχεία της οποίας βρίσκονται στο email που λάβατε. Καλό θα ήταν να γνωρίσετε τον αριθμό της κράτησης για να λυθεί το πρόβλημα που έχει προκύψει.
Είναι δυνατή η αξιολόγηση του ξενοδοχείου που διέμεινα;
Ναι μπορείτε αρκεί να επικοινωνήσετε με την αντίστοιχη εξυπηρέτηση πελατών με τα στοιχεία που λάβατε στο email.
Πώς θα γνωρίζω πως η κράτηση πραγματοποιήθηκε με επιτυχία;
Αφού κάνετε την κράτηση θα σας εμφανιστεί σελίδα με επιβεβαίωση της κράτησης όπου αναγράφονται όλες οι πληροφορίες. Φυσικά και το σχετικό email επιβεβαίωσης θα σας ενημερώσει ανάλογα.
Οι τιμές του ξενοδοχείου ανά άτομο ή ανά δωμάτιο;
Οι τιμές είναι ανά δωμάτιο για ολόκληρη την περίοδο που έχετε επιλέξει, εκτός αν κάποιο ξενοδοχείο έχει κάποια άλλη πληροφορία στην περιγραφή του.
Οι κρατήσεις για παιδιά είναι δωρεάν;
Οι τιμές που εμφανίζονται είναι ανά δωμάτιο και δεν εξαρτώνται από την ηλικία των επισκεπτών. Βέβαια, αυτό ποικίλει ανάλογα με την πολιτική κάθε ξενοδοχείου και μπορείτε να το δείτε στην περιγραφή κάθε ξενοδοχείου.
Αν έχουμε μαζί μας ένα παιδί μπορεί να προστεθεί ένα ακόμη κρεβάτι στο δωμάτιο διαμονής;
Γενικά, ένα επιπλέον κρεβάτι είναι διαθέσιμο με μια μικρή χρέωση. Βέβαια, καλό θα ήταν να γνωρίζετε πως αυτό εξαρτάται και από την πολιτική κάθε ξενοδοχείου. Κάλο θα ήταν να επικοινωνήσετε οι ίδιοι με το ξενοδοχείο για να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα κρεβατιών.
Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου; Υπάρχει οποιαδήποτε χρέωση για την ακύρωση;
Για να ακυρώσετε την κράτησή που έχετε κάνει πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 217 000 8090 ή στέλνοντας μας ένα email στο: info @e-globaltravel.com με τον αριθμό κράτησης και το αίτημα σας για ακύρωση. Οι επιστροφές εξαρτώνται από την πολιτική του εκάστοτε ξενοδοχείου.
Μπορώ να έχω μαζί το κατοικίδιό μου;
Κάθε ξενοδοχείο έχει διαφορετική πολιτική για τα κατοικίδια. Δείτε την σελίδα για κάθε ξενοδοχείο και ελέγξετε τους κανόνες και τις υπηρεσίες τους.
Μπορώ να προπληρώσω την κράτηση;
Και αυτό εξαρτάται από την πολιτική του ξενοδοχείου. Επικοινωνήστε με το ξενοδοχείο μετά την κράτησή σας για να βεβαιωθείτε και να κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις.
Πώς θα κάνω κάποιο ειδικό αίτημα; Όπως ένα Δίκλινο Δωμάτιο με δύο μονά κρεβάτια, ένα δωμάτιο με θάλασσα δείτε, κλπ;
Όταν εισάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία, μπορείτε να συμπληρώσετε την ειδική αίτηση στο πλαίσιο «Σημειώσεις». Παρόλα αυτά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι αυτό θα ληφθεί υπόψη από το ξενοδοχείο. Μόλις λάβετε την επιβεβαίωση της κράτησής σας καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε απευθείας με το ξενοδοχείο για να βεβαιωθείτε ότι έχουν λάβει και δεχθεί το αίτημά σας.
Μπορώ να δω τα ξενοδοχεία που βρίσκονται μόνο κοντά σε μια περιοχή;
Φυσικά, πάνω από τη λίστα των ξενοδοχείων στη δεξιά πλευρά, θα δείτε ένα κουμπί «ξενοδοχεία κοντά». Εκεί μπορείτε δείτε μόνο ξενοδοχεία κοντά σε μια συγκεκριμένη πόλη ή αξιοθέατα.
Πού μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με την πολιτική του ξενοδοχείου για ακυρώσεις;
Οι πληροφορίες που αφορούν την πολιτική για την ακύρωση του ξενοδοχείου βρίσκονται εντός της καρτέλας στην παράγραφο «Πολιτική ξενοδοχείου».
Πώς μπορώ να αναζητήσω μια κράτηση σε ξενοδοχείο;
Αρχικά εισάγετε τα πεδία που είναι υποχρεωτικά για να κάνετε την αναζήτηση. Τον τόπο, την ημερομηνία, την ώρα άφιξης καθώς και αναχώρησης. Μόλις πατήσετε την αναζήτηση θα βρείτε μια λίστα από ξενοδοχεία που πληρούν τα κριτήρια που θέσατε στην αρχή. Για να κάνετε την κράτηση συμπληρώστε τα στοιχεία σας.
Τι να κάνω αν έχω ξεχάσει το e-mail επιβεβαίωσης του ξενοδοχείου που έκανα κράτηση;
Προκειμένου να σας στείλουμε την επιβεβαίωση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το ξενοδοχείο και πάλι, παρακαλώ κάντε κλικ εδώ και εισάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε όταν κάνατε κράτηση ξενοδοχείου.
Αφήστε μια απάντηση